1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 572112

Sv: Lars Jonsson
JimmyH: Absolut. Han var ju inte direkt matchtränad, och dessutom en internationell turnering. Men då borde det ju vara så att man till 100 % försöker spela så enkelt som möjligt i alla situationer. Men det går fort därute som sagt.
Lasse är en offensiv back. Men jag kan inte se så många offensiva kvaliteter i honom tyvärr, förutom hans skridskoåkning. Dessutom är han inget vidare i egen zon. Det väger tungt för mig.

Johansson Vs Jonsson

Efter SCA-Cupen får du mitt svar ;) Skulle tryout-mannen bli kvar kommer det givetvis ta ett par omgångar i Elitserien innan han blir varm i byxorna.

Jonsson Vs Två heta forwards?

Alternativ B.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer