ernie eagle: Du börjar väl snart med sportkrönikor i Sundsvallarn. Vilken tidning ska jag ha då? Sjöstedt på Sundsvallarn och Movererare på Timråpravdan.
Konstig undersökning längst upp, det har ju inte kört igång på riktigt ännu.
Ska alla hjälpa The Cats med publikintäkter på lördag?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du börjar väl snart med sportkrönikor i Sundsvallarn.
Vilken tidning ska jag ha då?
Sjöstedt på Sundsvallarn och Movererare på Timråpravdan.
Konstig undersökning längst upp, det har ju inte kört igång på riktigt ännu.
Ska alla hjälpa The Cats med publikintäkter på lördag?