RocknRolf2: Fast det är ju fortfarande upp till var och en hur de formar sina åsikter. Gör man det efter vad kvällspressen skriver eller efter egna erfarenheter så är det ens eget beslut. Inget man kan klaga på för det kommer nog inte göra så mycket skillnad. Nu ska jag inta min dagliga dos "skit" från en viss kvällstidning... ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu ska jag inta min dagliga dos "skit" från en viss kvällstidning... ;)