Knyllo: Hugg på Micke123. Han har säkert kompisar oxå. Visa att ni blir glada över tillskott till gemenskapen.
När det gäller Helg Ernest och hans mindervärdeskomplex kan jag bara säga - tragiskt och tröttsamt. Han kommer snart att bilda en ny liten klubb där han får bestämma (lite i alla fall). Förra hette väl Resegruppen eller nåt...
Grattis till El Maco som har inträtt i det äkta ståndet!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
När det gäller Helg Ernest och hans mindervärdeskomplex kan jag bara säga - tragiskt och tröttsamt. Han kommer snart att bilda en ny liten klubb där han får bestämma (lite i alla fall). Förra hette väl Resegruppen eller nåt...
Grattis till El Maco som har inträtt i det äkta ståndet!