TIKbiff: saknaden av att folk gör något själv, tex egna flaggor. Se Malmö som ett exempel, mäktiga flagghav där publiken själv går in för att skaffa en flagga. Äh härligt den dagen då hela ståplats och publiken verkligen engagerar sig väldigt mycket!
Ett fall frammåt vore iaf o få upp LG hemsidan, och tex visa förslag på hur man gör en tvåpinnsflagga osv! :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ett fall frammåt vore iaf o få upp LG hemsidan, och tex visa förslag på hur man gör en tvåpinnsflagga osv! :)