WarhawK: Läste just i Tomas Ros blogg på AB Gunno gör väldigt bra ifrån sig, tyvärr om man får säga så. Han spelar för tillfället i en tilltänkt FÖRSTALINE med Justin Williams och Rod Brind´Amour Ser mörkt ut för TIK just nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Läste just i Tomas Ros blogg på AB
Gunno gör väldigt bra ifrån sig, tyvärr om man får säga så.
Han spelar för tillfället i en tilltänkt FÖRSTALINE med
Justin Williams och Rod Brind´Amour
Ser mörkt ut för TIK just nu.