LingaN: Oj oj... kan man både vara för ung och för gammal för att hjälpa läktargruppen, kanske dags för läktargruppgänget att lägga ut lite regler på sidan som ska komma inom kort.
Moverare: Jag funderar ännu hur jag ska göra med din fråga.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Oj oj... kan man både vara för ung och för gammal för att hjälpa läktargruppen, kanske dags för läktargruppgänget att lägga ut lite regler på sidan som ska komma inom kort.
Moverare: Jag funderar ännu hur jag ska göra med din fråga.
Undrar hur de nya supporterprylarna ser ut?