1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 576437

Sv: Nytändning i klacken behövs
Helg Ernest: Känner inte igen mig i det du beskriver.
Jag tycker supporterklubben gör ett utomordentligt arbete! Till exempel har vissa tifon de senaste åren varit mäktiga. Du måste tänka på att det är personer som jobbar gratis, på sin fritid som utför detta arbete. De gör det för oss andra supportrar, för laget och så klart för att man älskar Timrå IK!

Förstår inte vart du vill komma med din kritik?
Vilka förslag har du kommit med (har inte varit med i denna diskussion hela tiden)?

Lägger man ner sin själ i någon idellt och enbart får kritik hela tiden, tacka f-n för att man tappar lusten till slut!

Jag är tacksam för att supporterklubben finns och för det arbete den lägger ned!
Vad är alternativet? En tyst ishall... Ööh jag menar arena utan tifon och trummor, inga resor o.s.v.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer