Dags för första bataljen i kampen om SM-guldet framåt vårkanten. DiF måste vara kvar i Elitserien bloggas det om på den vänsterorienterade kvällstidningen.
Om hockeyn är het i Kungliga huvudstaden vet jag inget om , men DIF har i alla fall gått ut med ett erbjudande om att köpa ett årskort i Globen för 995:- , och enligt Tommy Engström på DIF's kansli har man inte ens passerat 100 sålda kort. se länk.
Kanske bloogaren menade Fleminsbergs IF då han skrev om den heta Stockholmshockey.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
DiF måste vara kvar i Elitserien bloggas det om på den vänsterorienterade kvällstidningen.
Om hockeyn är het i Kungliga huvudstaden vet jag inget om , men DIF har i alla fall gått ut med ett erbjudande om att köpa ett årskort i Globen för 995:- , och enligt Tommy Engström på DIF's kansli har man inte ens passerat 100 sålda kort. se länk.
Kanske bloogaren menade Fleminsbergs IF då han skrev om den heta Stockholmshockey.
TIK - DIF. 4-1