Smokey: Jag är mållös, vill börja med att tacka Gud, för hans ständiga närvaro samt min vårdare för hans ständiga närvaro. Vill även passa på att tacka hassebo för hans inspiration. Och min karatepolare shanti.
jag ska ju med på resan till globen så mer lämpligt tillfälle att bjuda på olämpliga drycker finns inte;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vill även passa på att tacka hassebo för hans inspiration.
Och min karatepolare shanti.
jag ska ju med på resan till globen så mer lämpligt tillfälle att bjuda på olämpliga drycker finns inte;)
All makt åt smokey, er Befriare!!!!!!!!!!!!!!!!!!