Själv har jag noll koll på TIK detta år, har som sagt varit på ångest terapi i Lesotho med omnejd o har hittat ett nytt lag i mitt hjärta. Ngogo mbonga! rött o vitt med inslag av svart. Tränarn har faktiskt fått min Kent Manderville citat tröja, som han bär med fruktansvärd stolthet!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ngogo mbonga! rött o vitt med inslag av svart. Tränarn har faktiskt fått min Kent Manderville citat tröja, som han bär med fruktansvärd stolthet!!
Hej o hå vill ni har nya ramsor??