1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 581909

Sv: Timrå IK - DIF 2005-09-26
Trevligt att läsa eftersnacket efter matchen. Läst i ST:

"– Fantastiskt skönt att få sätta den, säger Frans.
I sitt glädjerus kastade han sig mot klacken och jublade fanatiskt.
– Det var så mycket känslor att jag inte kommer ihåg vad som hände efter målet, säger Nielsen.
Och när fansen kommer på tal får dansken något lyriskt i blicken.
– Arenan är fantastisk. Man känner verkligen att det är mycket folk.
Han var inte det enda nyförvärvet som hyllade publiken efteråt.
– Fantastiskt. Det här är den bästa publiken jag har spelat inför. Det går inte ens att jämföra med hemma i Finland, säger målvakten Mika Oksa."


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer