ståpäls: Jo, nytt intro. Det är Kock-Xon (i Timrårestaurangen) som grejat, sen har vi arrat ihop det tillsammans. Blir lite småjusteringar till lördag men annars kändes det rätt stabilt.
Nej, Nanne törs jag inte sluta köra. Ett par ggr under förra säsongen så fanns inte tid o plats att köra Nanne och då vart det folkstorm på en gång =). Men det är ju faktiskt en hygglig stämningshöjare oxå, går inte att komma ifrån...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nej, Nanne törs jag inte sluta köra. Ett par ggr under förra säsongen så fanns inte tid o plats att köra Nanne och då vart det folkstorm på en gång =). Men det är ju faktiskt en hygglig stämningshöjare oxå, går inte att komma ifrån...