En vinst och en förlust.. I eftermiddag väntar Färjestad... En tuff uppgift.. Tycker vi skötte oss bra i två perioder mot Linköping.. Tyvärr så var det billiga mål han släppte in Oksa,men vi var ruskigt nära att kvittera... In med Asplund i målet...han är glödhet! Spela äckligt diciplinerat i egen försvarszon.. Jobba a la blod,svett och tårar i 60 minuter... Då blir det vinst idag.... KÄMPA TIMRÅ IK KÄMPA!!!!! Vi ger ALDRIG ALDRIG upp..
Älska Timrå IK i vått och torrt och i med o motgång ALLTID!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I eftermiddag väntar Färjestad...
En tuff uppgift..
Tycker vi skötte oss bra i två perioder mot Linköping..
Tyvärr så var det billiga mål han släppte in Oksa,men
vi var ruskigt nära att kvittera...
In med Asplund i målet...han är glödhet!
Spela äckligt diciplinerat i egen försvarszon..
Jobba a la blod,svett och tårar i 60 minuter...
Då blir det vinst idag....
KÄMPA TIMRÅ IK KÄMPA!!!!!
Vi ger ALDRIG ALDRIG upp..
Älska Timrå IK i vått och torrt och i med o motgång ALLTID!!!
Lall On Lall On..