Vi MÅSTE jobba vidare... Kriga.... Kämpa... Slåss.... Vi får INTE ge upp... Framgångarna kommer...... Vi har en ungt och nytt lag på gång.... Målskyttet lossnar snart..... Mot HV på torsdag när Manderville kommer.... STÅ UT!!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kriga....
Kämpa...
Slåss....
Vi får INTE ge upp...
Framgångarna kommer......
Vi har en ungt och nytt lag på gång....
Målskyttet lossnar snart.....
Mot HV på torsdag när Manderville kommer....
STÅ UT!!!!!
Älska Timrå IK i med och motgång ALLTID!!!!
Lall On Lall On..