SMÅLAND: Vi behöver en MÅLSKYTT, ja! Men inte till vilket pris som helst.
Att riskera lagmoralen och stämningen i omklädningsrummet samt rasera den berömda "Timråandan" är inget jag förespråkar för att bereda plats åt en sån som Hannes Hyvönen.
Det kan kosta mer än det smakar, både ekonomiskt och psykiskt. Så desperata skall vi väl ändå inte behöva bli?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att riskera lagmoralen och stämningen i omklädningsrummet samt rasera den berömda "Timråandan" är inget jag förespråkar för att bereda plats åt en sån som Hannes Hyvönen.
Det kan kosta mer än det smakar, både ekonomiskt och psykiskt. Så desperata skall vi väl ändå inte behöva bli?