Kevin O Shea: värva nån bra spelare under kontrakt från sm-liiga blir omotiverat dyrt. Hyvönen är ett bra namn, spela roll om han är lite "egen" så länge han kan spela hockey så. Hyvönen och Manderville, ja för fan! där har vi ju nästan en helt ny förstakedja!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hyvönen är ett bra namn, spela roll om han är lite "egen" så länge han kan spela hockey så.
Hyvönen och Manderville, ja för fan! där har vi ju nästan en helt ny förstakedja!