ernie eagle: Jag är kluven i frågan - dels är det ett djävla gnällande att vi inte har någon målskytt i laget. På marknaden finns det knappast heller några över. Men när det dyker upp ett namn som definifivt går under namnet målskytt - så duger inte han heller. Vi får nog nöja oss med det vi har... ps. earnie - Jag menar inte att det är du som gnäller...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi får nog nöja oss med det vi har...
ps. earnie - Jag menar inte att det är du som gnäller...