Skarin: samtliga dessa har ju flerårskontrakt med andra klubbar.
Vem tror att Nubben har satt igång sitt jobb nu? Han har nog (han borde iaf) jobbat efter namn i typ ett halvår nu. Fast i så fall borde vi haft några mer meriterade spelare nu
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vem tror att Nubben har satt igång sitt jobb nu? Han har nog (han borde iaf) jobbat efter namn i typ ett halvår nu. Fast i så fall borde vi haft några mer meriterade spelare nu