RocknRolf2: Men herregud är du blind människa? Karln blir ju sparkad från varenda klubb han representerar. Är inte det skäl nog för att hålla huvudet kallt?
Man sparkar väl inte en spelare för nöjes skull heller utan saklig grund. Han han ju för f-n samarbetssvårigheter!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Man sparkar väl inte en spelare för nöjes skull heller utan saklig grund. Han han ju för f-n samarbetssvårigheter!