Kevin O Shea: helt sant jag tror att detta kommer lösa sig inom laget, dom behöver inte värva, ge laget en chans. Carlsson kommer börja producera, även Regin, Warg, Wennerberg kommer göra en del mål, de tar bara ett tag för dom att anpassa sig till Timrås Spelsystem.
Jag tror bara att ett nyförvärv kommer att förstöra för Timrå! Då tror alla andra att dom inte duger och då spelar dom ännu sämre bara.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tror bara att ett nyförvärv kommer att förstöra för Timrå!
Då tror alla andra att dom inte duger och då spelar dom ännu sämre bara.