Starkt av dig att se från Halmstad vad han går för Oksa strålande jobbat. Du har väl utgått från Linköpings matchen ANTAR jag. Låt han tabba sig ett par matcher till innan du ältar dig till döds om karln å kräver hans huvud på fat. Tror inte du är rätt person att avgöra det därifrån du bor. Vi som är på ishallen varje dag kan nog lite mer än dig om vad han kan å kommer att visa...förhoppningsvis......
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Starkt av dig att se från Halmstad vad han går för Oksa strålande jobbat. Du har väl utgått från Linköpings matchen ANTAR jag. Låt han tabba sig ett par matcher till innan du ältar dig till döds om karln å kräver hans huvud på fat.
Tror inte du är rätt person att avgöra det därifrån du bor. Vi som är på ishallen varje dag kan nog lite mer än dig om vad han kan å kommer att visa...förhoppningsvis......