Redax 2: Jo den scenen var helt ok. Min personliga favorit var "Å-rensningen". När baron och Svensson söp ikapp och drängen fick göra hela jobbet svärande. Öl-pavorna flöt i en strid ström nerför ån.
Där slet Allan Svensson (drängen) hårdare än vad han nånsin kommer att göra i Svensson-Svensson
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Å-rensningen".
När baron och Svensson söp ikapp och drängen fick göra hela jobbet svärande. Öl-pavorna flöt i en strid ström nerför ån.
Där slet Allan Svensson (drängen) hårdare än vad han nånsin kommer att göra i Svensson-Svensson