Herminator: ok. Själv kommer jag fortsätta säga vad jag tycker och tänker om saker precis som jag blivit uppfostrad, i sann demokratisk anda. Detta oavsett om folk hatar mig, blir dynglessa, lipar eller what so ever. Jag har aldrig kommit med några personpåhopp eller annat fjanteri. det är en helt annan sak, sånt förtjänar censur.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag har aldrig kommit med några personpåhopp eller annat fjanteri. det är en helt annan sak, sånt förtjänar censur.