Jag tyckte inte det var apnivå igår. Frustration fanns, men det är ju inte så konstigt efter en sådan plattmatch. Personangrepp håller jag inte med om. Menar du rubriken "agera eller avgå Nubben!" ? Visst, det var medvetet aningen provokativt, men personangrepp, det är det inte.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tyckte inte det var apnivå igår. Frustration fanns, men det är ju inte så konstigt efter en sådan plattmatch.
Personangrepp håller jag inte med om. Menar du rubriken "agera eller avgå Nubben!" ? Visst, det var medvetet aningen provokativt, men personangrepp, det är det inte.