Helg Ernest: tja... Favvodottern kommer hem på torsdag för att se en vinst, detta oavsett att HåVe lär vara lite revanschsugna, men det var ju tyskarna efter första världskriget, och kolla hur det gick!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Favvodottern kommer hem på torsdag för att se en vinst, detta oavsett att HåVe lär vara lite revanschsugna, men det var ju tyskarna efter första världskriget, och kolla hur det gick!
the beat goes on...