Jag har egentligen inte ens försvarat just Hannes Hyvönen, glöm hans namn.
Det är mer ditt förhållningssätt till att neka en målskytt som må vara en avig individ för att värna om kollektivet fastän att kollektivet just nu bevisligen inte fungerar på ett perfekt sätt då vårat anfallspel inte är vad det borde och målchanser och framförallt avsaknaden av målskyttar är total.
Kan då inte den aviga individen vara till hjälp för kollektivet då han har en egenskap i ett område där det just nu klickar för hela gruppen?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag har egentligen inte ens försvarat just Hannes Hyvönen, glöm hans namn.
Det är mer ditt förhållningssätt till att neka en målskytt som må vara en avig individ för att värna om kollektivet fastän att kollektivet just nu bevisligen inte fungerar på ett perfekt sätt då vårat anfallspel inte är vad det borde och målchanser och framförallt avsaknaden av målskyttar är total.
Kan då inte den aviga individen vara till hjälp för kollektivet då han har en egenskap i ett område där det just nu klickar för hela gruppen?