RocknRolf2: Sen kan man ju trösta sej med att ju sämre marginalpubliken trivs, desto bättre plats för oss troende, plus att man kan köpa biljetten senare! Fan vad jag längtar tillbaks till de ljuva åren i ettan...man kunde vandra runt sargen och stå vid bortamålisen i tre perioder!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fan vad jag längtar tillbaks till de ljuva åren i ettan...man kunde vandra runt sargen och stå vid bortamålisen i tre perioder!
Snart är vi där igen...