Redax 2: För att jag har kritiserat lagbygget? knutbyfasonerna här inne når nya rekordöjder. Jodu redax, jag har åkt på åtskilliga supporterresor kors och tvärs i landet. Sett massor med matcher, stått i klacken, medlem i föreningen och supporterklubben osv. Omöjligt medgångssupporter eftersom jag var mer engagerad åren i div.1 och allsvenskan. Men jag kan väl ändå inte räkna med mig redax 2, en av grundarna till legendariska tik08.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Omöjligt medgångssupporter eftersom jag var mer engagerad åren i div.1 och allsvenskan.
Men jag kan väl ändå inte räkna med mig redax 2, en av grundarna till legendariska tik08.
Laken; lägg ner