" Och bett om utlåtande från Henrik Zetterberg. - Ja, och han hade väl inget negativt att säga om Murray. Men jag är lite tveksam trots allt. Vi får se vad som händer. Det kanske kommer något mer på marknaden, säger Kent Norberg."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
" Och bett om utlåtande från Henrik Zetterberg.
- Ja, och han hade väl inget negativt att säga om Murray. Men jag är lite tveksam trots allt. Vi får se vad som händer. Det kanske kommer något mer på marknaden, säger Kent Norberg."
Kristallklart...eller ; )