Ska bli jävligt intressant att se vad Nubben skakar fram nästa vecka iaf. Gärna en europeisk center som kan ersätta Krykov samt en transatlantisk spelare som hittar målet och som går direkt på mål.
Rem Murray borde väl iaf tillföra nåt, har trots allt skaplig NHL-statistik, men tveksamt om han är den vi söker.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Rem Murray borde väl iaf tillföra nåt, har trots allt skaplig NHL-statistik, men tveksamt om han är den vi söker.