Frella: Tänk vilket tifo det kommer bli! Ett riktigt R.E.M.-tifo ;) Sedan bör det bli relativt lätt för min vapendragare Hassebo att välja ut låt till Rem Murray för lineup. Det luktar lite R.E.M. där också ;)
*Bort med Krykov och hit med två nya spelare
*Behåll Krykov och värva bara en ny spelare
*Behåll Krykov, värva två spelare, låna ut någon forward, exempelvis Regin
*Bort med Karl K, bara därför att, locka fram ett skratt
...osv, osv. Finns lite att fundera över för Nubben vid det här laget.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
*Bort med Krykov och hit med två nya spelare
*Behåll Krykov och värva bara en ny spelare
*Behåll Krykov, värva två spelare, låna ut någon forward, exempelvis Regin
*Bort med Karl K, bara därför att, locka fram ett skratt
...osv, osv. Finns lite att fundera över för Nubben vid det här laget.