rupert: Det är rätt klassiskt för stora idrottsmän att de inte vet att sluta i tid. Tyckte Krykov bara var hyfsad förra säsongen så det var ju perfekt att han skulle lägga av. Men nu, njääe.. Jag vill minnas Krykov som en kanonspelare i Timrå. Trist om det ska behöva avslutas med ytterst mediokert spel. Men han var i alla fall bra i premiären
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men han var i alla fall bra i premiären