RocknRolf2: Givetvis så sitter Koskinen på ett år till efter detta, frågan är om han fullföljer detta. Han ser minst sagt missnöjd ut med sitt eget spel också.
Även om man inte litar fullt ut på målvakten måste man kunna söka upp varsin gubbe för markering. Igår hamnade Timrås backar, framförallt Koskinen och Calle på rygg på HV spelarna och vi ska nog vara glada att Asplund trots allt spelade stabilt.
Det blir oroligt i försvaret så fort dessa var inne igår, och man blir fruktansvärt nervös på läktaren när man ser Koskinen inne.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Även om man inte litar fullt ut på målvakten måste man kunna söka upp varsin gubbe för markering. Igår hamnade Timrås backar, framförallt Koskinen och Calle på rygg på HV spelarna och vi ska nog vara glada att Asplund trots allt spelade stabilt.
Det blir oroligt i försvaret så fort dessa var inne igår, och man blir fruktansvärt nervös på läktaren när man ser Koskinen inne.