Ska bli spännande att harva i botten i år! Alltid mer nerv i streckstriden än det outhärdligt utdragna slutspelet, där TIK ändå bara haft en teoretisk chans att gå hela vägen.
Och kvalserien blir det knappast (även om risken är större i år än på många år). DIF och LIF saknar inte bara spets som TIK, de saknar också struktur i spelet (som TIK faktiskt har).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och kvalserien blir det knappast (även om risken är större i år än på många år). DIF och LIF saknar inte bara spets som TIK, de saknar också struktur i spelet (som TIK faktiskt har).
Rimligt är ingemanslandet vid plats 9-10.