Per HApps: Svenska funkar ju fint i Sverige, liksom...
Själv undrar jag varför matchkommentatorerna bara berättar om dom avblåsningar som vilken kotte som helst begriper: Offside och Iceing. Det är dom andra jag skulle vilja att dom förklarade!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Själv undrar jag varför matchkommentatorerna bara berättar om dom avblåsningar som vilken kotte som helst begriper: Offside och Iceing.
Det är dom andra jag skulle vilja att dom förklarade!