Måste hålla med om att det ÄR i offensiven det brister. Visst håller man i puck och matar på, men finns ingen som kan trycka dit trissan. Det saknas helt klart målgörare/spetskompetens. Det är där det brister!!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Måste hålla med om att det ÄR i offensiven det brister. Visst håller man i puck och matar på, men finns ingen som kan trycka dit trissan. Det saknas helt klart målgörare/spetskompetens. Det är där det brister!!!!!