pratarn: Om nu några få av Timråfansen vill lyssna på en tråkig,monoton speaker råder jag dom till att stanna hemma o lyssna på P1 istället....DÄR finns det sådana(ja inte speakers då men)
Tycker du gör ett lysande jobb o är många gånger väldigt(mer) road av hur du säger saker än vad jag är av vad som händer på isen!!:))
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tycker du gör ett lysande jobb o är många gånger väldigt(mer) road av hur du säger saker än vad jag är av vad som händer på isen!!:))
Ger dej 10 puckar av tio möjliga!!
Ja som nån sa....
Keep up the good work Mr Speaker........