rödovithockeydy: Gjorde en okej säsong i Flyers. Men alla väntar på det där riktigt stora genombrottet. Hans 24 mål gjorde honom till lagets näst bäste målskytt senast det begav sig.
Nu var jag vrålseriös då jag inte skrev en massa trams. Simon kommer inte från ångermanland och är ingen bonntölp - om nu det nu var nån som trodde det...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men alla väntar på det där riktigt stora genombrottet.
Hans 24 mål gjorde honom till lagets näst bäste målskytt senast det begav sig.
Nu var jag vrålseriös då jag inte skrev en massa trams. Simon kommer inte från ångermanland och är ingen bonntölp - om nu det nu var nån som trodde det...