1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 591025

Sv: Bara fjantigt eller coolt?
pratarn:
Den dagen Hasse Nordin tog ett steg tillbaka till förmån för den nya speakern var i mina ögon en bra dag. Lineupsen som följde lyfte arrangemanget till nya höjder, speciellt samarbetet med Hassebo.

Att det sedan är några som tycker att blandningen svensk/engelsk uttal är lite fjantigt, det får du suga i dig, för det är det. Man väljer ett språk och håller sig till det, om det sedan är engelska så är det ju helt ok. Själv föredrar jag mitt modersmål när jag besöker evenemang inom kommungränsen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer