Speakern är en av Timrås mest eltseriemässiga som dom har. Arena är ju inte klar, musik som spelas tycker jag är ganska tråkig, samma visa varje gång, och nästan inga hits, ljusarangemangen kanske sämst i serien, Lekand klart bäst i serien, nästan som på ett OS! Positivt att Manderville kom ändå. klasspelare som defintivt går in i en förstaline, Målvakterna låter jag vara osagt, men ska vi ha nån högre placering måste statitiken vara på topp.
Grattis Modo och Brynäs som har rejält bra målvakter, det brukar oftas vara de som är tungan på vågen. Vinst mot LIF nu, eller det roliga snart tar slut.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Positivt att Manderville kom ändå. klasspelare som defintivt går in i en förstaline, Målvakterna låter jag vara osagt, men ska vi ha nån högre placering måste statitiken vara på topp.
Grattis Modo och Brynäs som har rejält bra målvakter, det brukar oftas vara de som är tungan på vågen. Vinst mot LIF nu, eller det roliga snart tar slut.