1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 591092

Sv: Bara fjantigt eller coolt?
tjobba: Han tekade helt ok, det var det enda. Det trampas vatten både där och hos Koskinen. Visst placerar han sig rätt i banan, och passningarna sitter väl ofta där dom ska, men så fort motståndaren sätter upp tempot blir Kryckan tyvärr över.

Bäst idag var som jag ser det Kent Manderville. God tvåa Mika Oksa. Glöm inledningen. Där dansade Frölunda säkkijärven polka med ett Timrålag helt på knä så det stod härliga till. Han får istället väl godkänt tack vare ett väldigt stabilt spel i början av den andra perioden när Timrå som bäst började ta sig in i matchen och därigenom "offrade" lite hemåt i sin jakt framåt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer