Ann: Stavfel är ett okynne som måste beivras. Om man är osäker på sin skolsvenska som jag anser man skall vårda så går det att be frugan/gubben eller någon vän att titta igenom innan man skickar iväg meddelandet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Stavfel är ett okynne som måste beivras. Om man är osäker på sin skolsvenska som jag anser man skall vårda så går det att be frugan/gubben eller någon vän att titta igenom innan man skickar iväg meddelandet.