TD: Leksand har alltid haft kreativa ljusinstallationer. Men det kanske beror på att dom ser det som en viktig del i den totala upplevelsen. Vad som är rätt? Troligtvis lika många synpunkter som det finns supporters i respektive lag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Leksand har alltid haft kreativa ljusinstallationer. Men det kanske beror på att dom ser det som en viktig del i den totala upplevelsen. Vad som är rätt?
Troligtvis lika många synpunkter som det finns supporters i respektive lag.