Första perioden slut. Mycket dåligt spel. Ett nyförvärv lär ju knappast räcka, kollektivet håller genomgående för dålig klass. Nyförvärven måste kunna prestera mer än så här. Regin verkar inte kunna uträtta mycket Laakonen ser för tunn ut Ström jobbar väl på men får inte mycket uträttat Warg och Wennerberg anonyma, särskilt Wennerberg
Frans Nielsen enda som får godkänt hittills. Fingertoppskänsla?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Regin verkar inte kunna uträtta mycket
Laakonen ser för tunn ut
Ström jobbar väl på men får inte mycket uträttat
Warg och Wennerberg anonyma, särskilt Wennerberg
Frans Nielsen enda som får godkänt hittills.
Fingertoppskänsla?