wap.hockeysnack.com Ett jävla skit mål. Backen (vem fan det nu var?) missade totalt pucken när han skulle skjuta och vipps så var det 2 mot 0 för BIF. Väldigt orättvist då TIK dominerat i en inte alltför välspelad match. Nu börjar 2:a.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ett jävla skit mål. Backen (vem fan
det nu var?) missade totalt pucken när han skulle skjuta och vipps så var det 2 mot 0 för BIF. Väldigt orättvist då TIK dominerat i en inte alltför välspelad match. Nu börjar 2:a.