Namtrac: Höll inte domaren armen uppe för en utvisning då man i TIK tog pucken och sedan direkt efter det tacklade Sanny Aarnio ? Idiotiskt de är ju som tackla efter avblåsning i sådantfall. Men om TIK bara har den idioten att skämmas över så har man ju som Brynäsare 20min att skämmas över i andra perioden "100% skam" ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men om TIK bara har den idioten att skämmas över så har man ju som Brynäsare 20min att skämmas över i andra perioden "100% skam" ;)