Dream Team: Fattar inte varför man stötta en spelare som gör något korkat. Men vissa skulle troligtvis heja på om en Timråspelare sköt Nelson Mandela också. Finns säkerligen Brynäsare som är lika, jag har dock mycket lite förståelse för det. Man kan ju för fan bli förlamad av sådant skit.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fattar inte varför man stötta en spelare som gör något korkat. Men vissa skulle troligtvis heja på om en Timråspelare sköt Nelson Mandela också. Finns säkerligen Brynäsare som är lika, jag har dock mycket lite förståelse för det. Man kan ju för fan bli förlamad av sådant skit.