Dream Team: Nej, det är det troligtvis inte. Synd ändå tycker jag, skulle ha svårt att applådera Sjödin om han gjorde samma sak och fick matchstraff. När han slängde sig med huvudet före och täckte ut ett skott i fem mot tre mot SSK, då applåderade jag däremot. :D
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nej, det är det troligtvis inte. Synd ändå tycker jag, skulle ha svårt att applådera Sjödin om han gjorde samma sak och fick matchstraff. När han slängde sig med huvudet före och täckte ut ett skott i fem mot tre mot SSK, då applåderade jag däremot. :D