Man kvitterar med drygt två minuter kvar...sedan åker man på en riktig skitutvisning tack vare den där nya idiotregeln, och släpper in ett mål med 9 sekunder kvar...nej, det kan inte vara lätt att vara leksing idag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Man kvitterar med drygt två minuter kvar...sedan åker man på en riktig skitutvisning tack vare den där nya idiotregeln, och släpper in ett mål med 9 sekunder kvar...nej, det kan inte vara lätt att vara leksing idag.